Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 września 2015

#37

Cześć dziisaj Kolejna recenzja :) Po weekendzie pokaże wam ciuszki , które mi przyszły :)
Dzisiaj chcę skupić się na kieszonkowym odplamiaczu , który towarzyszy mi na każdym kroku i się swietnie sprawuje .. :) Zawsze gdy pobrudze sie gdzieś na miescie on od razu pomaga mi się pozbyc plam :) Generalnie mowa o ODPLAMIACZU KIESZONKOWYM PUREQUEEN :)


Opakowanie jest wygodne i dostosowane do naszych torebek ! :) Do użycia naszego cudeńka nie jest nawet potrzebna woda :) Nie pozostawia zacieków jak i jest bezpieczny dla tkanin .
W użyciu jest również bardzo prosty wystarczy usunąć nadmiar plamy przez wytarcie jej . Nanieś płyn bezpośrednio na plamę przez kilkakrotne naciskanie końcówką odplamiacza i należy lekko pocierać tkaninę końcówką odplamiacza . (zetrzeć chusteczką nadmiar płynu) 
UWAGA ODPLAMIACZ NIE USUWA PLAM Z KRWI , ATRAMENTU I TŁUSZCZU.
Moja ocena produktu to 8/10 :)


Dzisiaj chciałam wam jeszcze pokazac moje cudeńka od KLIK.
Są to stempelki do paznokci , które są teraz dość słynne :) 

Jeden z tych stempleków to motyw safarii do zakupienia tu KLIK

 Kolejne to fantasty KLIK                                                         
                                                                                                            oraz KLIK

Przepraszam wam ,ze nie pokazałam wam jak wyglądają na paznokciach ,ale po pierwsze wcale mi nei wychodziły :( a po drugie nie miłam kiedy do tego jakos się przyłożyć gdyż zaczeła mi się szkoła ,ale w najblizszym czasie postaram się zrobic i pokazać ! pozdrawiam ! :*




12 komentarzy:

  1. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten odplamiacz :) jeszcze nie spotkałam się z czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiatj przegladałam twojego bloga i stwierdzam że twoje stylziacje przykuwają uwagę.sa pomysłowe i przemyślane:)w zwiazku z tym chcialbym
    zaprosić cie do udzialu w moim konkursie na najlepsza stylziacje.do wygrania zestaw kosmetykow o wartosci ponad 100 zł:)
    link tutaj>> https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnee nowośći!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że nie usunie plam z tłuszczu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, pierwszy raz o tym słyszę, zaskoczyłaś mnie. To cudowna rzecz, na prawdę, bo czasem zdarza się że gdzieś wychodzimy i niechcący ubrudzimy. Stempelki super, uwielbiam ich efekt na paznokciach, koniecznie misisz w którymś z następnych postów je wypróbować! A tak apropos stempelków - znasz może mail do Born Pretty Store? Szukam wszędzie i nic, wiem że to ma być mail do jakiejś Jenny i tyle xD Stempelki mimo że nie stamtąd to tak jakoś mi o tym mailu przypomniały xD Odpiszesz na moim blogu? Dzięki :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ten odplamiacz to faktycznie świetna sprawa!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym taki odplamiacz, fajna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne te stemple :)
    A ten odplamiacz może w niego zainwestuję :D


    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam, ani nie natknęłam się nigdzie na ten odplamiacz, ale hmm może kiedyś uda mi się go wypróbować :)
    Dziękuję za miły komentarz zostawiony u mnie ♥
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !