Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 sierpnia 2015

z innej beczki

Witam dzisiaj cos zupełenie innego niż dotychczas . Mianowicie chodzi o rami firmy artepoint ,które swietnie się prezentują oraz najklejki świecące w ciemnościach firmy akatja .
Zaczynamy :)




 Po pierwsze przyklejamy szablon do ściany na której mają wisieć ramki , mini poziomicą sprawdzamy czy szablon przyklejamy równo :)


 Później delikatnie usuwamy z  ramki folię zabezpieczającą . Rozłóż ramki na części jak zrobiłam to ja i z plexi zdejmij folię zabezpieczająco z obu stron . Uważaj zeby nie zostawic śladów na przezroczystej powierzchni .
 (tutaj pokazane jak to wygląda )
 przy pomocy młotka przymocuj zawieszki na wyznaczonych miejsach w szablonie . i zerwij szablon gdy już zamocujesz .
Tak oto wygląda gotowa już multirama
Zapraszam do kupna 
Bardzo duży wybór multiram ! KLIK
Możemy również stworzyc własne multiramy dzięki generatorowi 
 Drugą rzecz , którą dostałam to naklejki świecące w ciemnościach w bardzo przystępnej cenie ! Prezentują się swietnie , mogą być w pokoju dziecięcym na suficie :) Wieczorem dziecku na pewno się spodoba .


 Można również naklejki nakleić jakos ozdobę na szafe :)

Chociaż moim zdaniem najlepiej naklejki wyglądają przy włączniku światła , co bardzo ułatwia nam zapalanie światła gdy jest ciemno ! :)
To na tyle  do zobaczenia !!

5 komentarzy:

  1. Jak byłam młodsza właśnie na suficie miałam takie urocze naklejki! :)
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ramki, w komplecie obok siebie tworzą super ozdobę na ścianie

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te ramki i naklejki !
    co powiesz na wspólną obserwację ? daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te ramki wyglądają genialnie :) wszystko napisałaś bardzo przejrzyście, przez co nie ma problemu ze zrozumieniem instrukcji ;)
    naklejki bardzo ciekawe, przy włączniku wydają się być ciekawym pomysłem :)
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o dwa kliki w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !