Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Funny case

Cześć ! Dzisiaj chciałam wam przedstawić firmę , która bardzo przypadła mi do gustu mianowicie jest to FUNNY CASE . ! Możemy na stronie kupić case na telefon , a najlepsze jest to ,że możemy sami case zaprojektować . Nie miałam żadnych pomysłów na moj case dlatego poszłam na łatwizne i wybrałam gotowy wzór . Gotowych wzorów jest ogólnie bardzo dużo więc myślę ,że każdy coś dla siebie znajdzie :) . Firma jest świetna i produkuje naprawdę świetne etui , mega jakości w przyzwoitej cenie . Kontakt z  firmą jest szybki i przebiega miło , gdy nie wiedziałam co dalej napisałam do firmy i na drugi dzien juz wiedziałam wszystko . Gdy nic wam nie przypadnie do gustu to możecie zaprojektować wzór sami . Oto pokaże moje etui . Jeśli zamówimy 3 etui , 4 dostaniemy gratis ! :)









TUTAJ KUPIMY ---> CASE


23 komentarze:

  1. zerknę na stronkę i jej asortyment :) zostaję na dłużej, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A właśnie zastanawiałam się nad kupnem nowego etui :)
    Wybrałaś świetne!
    Pozdrawiam! :D
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają:) ja niedawno kupiłam case w arbuzy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne etui, właśnie muszę sobie sprawić nowe, więc może zajrzę na tę stronę :)
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze fajnie tak sobie zaprojektować takie własne etui na telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór nr 2 jest kontrowersyjny :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne wzory ;) ja także zamawiam na tej stronie :)

    obserwuję i czekam na rewanż ;)
    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawne są, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł żeby samemu to sobie zaprojektować :)
    Jeśli zaobserwujesz i powiadomisz mnie o tym w komentarzu to się odwdzięcze :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi mi się podoba, ale jak najbardziej chwalę sobie kreatywność u siebie :D Jsstem wielką fanką własnych wzorów :D Niedługo planuję wypuścić własną liczbę koszulek i etui także :D Ogólnie bardzo fajnie, że coraz czesciej mozna stworzyc cos swojego :) !paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na coś oryginalnego !

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog,obserwacja za obserwacje?
    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno wejdę na stronę i zobaczę ich asortyment. Dużo się teraz o nich słyszy!:D
    Nowy post na zyciedlapasji.blogspot.com Będzie mi bardzo miło Cię gościć w mych skromnych progach ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne! Pierwsze etui jest trochę w stylu steam-punkowym, bardo mi się podoba :3 niestety, z moim telefonem nie przeżyłoby więcej niż kilku krótkich dni, potrafię całkowicie wszystko zniszczyć :c
    Bardzo fajny post nie wiedziałam nawet że istnieje tak firma! Może kiedyś skorzystam...
    Chciałam tylko napomknąć, że czytanie tekstu z tym stylem literek jest niesamowicie utrudnione, co źle wpływa na komfort ;c
    Pytałaś o wspólną obserwację. Bardzo chętnie! Już zaobserwowałam, liczę na rewanż ;)
    Pozdrawiam!
    http://0gooey0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się podoba taki case który wygląda jak kawałek pizzy

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. dziekuje za poklikanie♥
    i może jeszcze wspólna obserwacja? jeżeli tak to zacznij a od razu się odwdzięczę tylko napisz w komentarzu :)

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !