Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

books and cosmetics

Hej dzisiaj chciałam wam pokazać książki od wydawnictwo kaktus . Poprosiłam o książkę ''Książka pod tytułem ''Roberta Trojanowskiego ,  gdyż byłam jej bardzo ciekawa i jestem z niej bardzo zadowolona :D Lubie takie kreatywne książki . Oprócz tego wydawnictwo zaproponowało mi nowość książkę pt:.''ABC mojego stylu '' Dominic Evans .









 Bardzo lubie książki tego typu . Można zrobić z nimi co się chcę , zniszczyć je w swoj sposob lub niszczyć je kreatywnie . Moim zdaniem są to świetne książki na wakacje , lub gdy się nudzimy wtedy możemy niszczyc je kreatywnie . Możemy takie książki zmienić w coś wyjątkowego ! Dziękuję bardzo WYDAWNICTWU KAKTUS za tą świetną książkę . książka jest na tyle gruba ,że myslę ,że do końca wakacji się wyrobie z jej uzupełnieniem i wtedy sie pochwale efektem :) .



 Druga książka , którą otrzymałam od tego samego wydawnictwa to ''ABC mojego stylu'' Dominic Evans . W tej książce dzielimy sie swoim stylem , jest to jakby nasz osobisty poradnik . Książki jest w sam raz dla mnie , zawsze o takiej myślałam ,ale nigdy nie sądziłam ,że się na nią natknę . Jestem bardzo zadowolona . Jego pierwsza książka to ''ABC moich uczuć '' - dziennik związków i już wkrótce będzie do nabycia w polsce :)







Dzisiaj chciałabym wam jeszcze pokazać co dostałam w paczusce od spadomowe .
Są to dwa produkty Keratyna i olej makadamia .
 Olej makadamia jest to olej pozyskiwany z orzechów drzewa makadamia . Ma przezroczysty kolor i fajnie się rozprowadza ( gdy wylejemy wygląda jak woda :) )Stosowany jest do pielęgnacji suchej skóry jak i starzejące się .Wspomaga walkę z celulitem i rozstępami . Jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym . Olej działa również odżywczo i nawilżająco , posiada własciwosci lecznice , dobrze się wchłania , pilęgnuje włosy suche i łamliwe , działa przeciwzmarszczkowo .
Oleju mozna uzywac bezposrednio na skórę , moze byc dodatkiem do mleczka do demakijazu , jako dodatek do kąpieli :)
Jesteście jego ciekawe ? zapraszam do wypróbowana , cena jest jak najbardziej dobra
Moja ocena 8,5/10                                                  KLIK




 Kolejnym produktem jest Keratyna . jest to biało  włóknistę naskórka i jego produktów jak włosy i paznokcie .Regeneruje włosy i paznokcie ,przywraca połysk i zdrowy wygląd . Utrzymuje rowniez poziom nawilżenia . Zapobiega łamaniu się paznokci i rozdwajaniu . Powoduje utwardzenie płytki paznokcia i jej wzmocnienie . Barwa jest ciemno brązowa i ma charakterystyczny zapach .
Stosować można np dodaj do odżywki do paznokci jak i rowniez szapomnów , odżywek , płynow do kąpieli .
Jesteś ciekawa ?                                                   KLIK




Proszę również o kliknięcie w te dwa linki i podanie cen , daje obserwacje :)
KLIK
KLIK











29 komentarzy:

  1. Ciekawe książki :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. książki wyglądają na bardzo fajne :)
    http://dusianov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy podobną książeczkę Pele-Mele. Też bardzo fajna i kreatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne książki. Ja posiadam pierwszy tom Roberta Trojanowskiego. :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również chciałam sobie zakupić takie książki, ale jak na razie cały czas to odwlekam. :)
    ann-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie kupić tą drugą książkę, wydaje się ciekawa :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nie dla mnie dla mnie to;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja wolę zdecydowanie poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książki ciekawe się prezentują. Żadnego z tych produktów nie posiadam niestety.
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 'abc mojego stylu' wydaje się fajną książką :)
    http://imwandm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :) http://ola-watala.blogspot.com/2015/08/back-to-school-1.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy sposób na nudę, fajna na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam ''Książka pod tytułem''. Nie lubię tego typu książek. Mnie one od razu nudzą. :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście wolę książki obyczajowe ale w/w wersja książki to alternatywa dla osób nielubiących czytać grubych ksiąg :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie wyglądają te książki!

    Pozdrowionka ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam przyjemności posiadać tych ksiązek, ale tytuły zapowiadaja sie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe propozycje!;)
    Jeśli masz czas poklikaj proszę w linki u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam tylko "Zniszcz ten dziennik" :D

    http://idezrobicbudyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie to wygląda. Ja niestety żadnej nie posiadam.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Poklikałam w linki :) Odwdzięczysz się w najnowszym poście u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tom 3 mam ale tego stylu nie mam :( a wydaje sie byc całkiem fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Książka brzmi super i na pewno musi rozwijać kreatywność ! :)
    P.S. Poklikałam w linki, czy mogłabym liczyć na to samo u siebie? :)

    Love Life Every Day
    everydaybeauty instagram

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne te książki :) Pomagają w treningu kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zaciekawiła mnie ta keratyna :P
    dirtyunicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne są te książki, naprawdę muszę sobie w koncu je zakupić.. nigdy nie mogłam się zdecydowac :/

    ___________
    Przy okazji miałabym do ciebie ogromną prośbę. Czy mogłabyś poklikać w linki w nowym poście u mnie? To naprawdę dla mnie ważne! Jeśli masz zamiar mi pomóc to nie zapomnij napisać o tym w komentarzu abym mogła się odwdzięczyć a ty przy okazji będziesz mogła wziąć udział w konkursie -> http://queenxfangle.blogspot.com/2015/08/19-wspoprace-pytania-od-was-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !