Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 sierpnia 2015

#35

Hej ,hej dzisiaj dużo nowości paczka przyszła mi ze wszystkiego jednego dnia .
Na sam początek przedstawie wam produkty od firmy BEAUTYFACE
Dostałam od nich maskę oraz kolagenowe płatki pod oczy









 Pierwsze co chciałam wam pokazać to patki kolagenowe pod oczy ze złotem i kwasem hialuronowym . Do paczki dostałam bardzo dużo ulotek od firmy , które zawierają dużo informacji na temat produktów . Przedstawie wam co było napisane o płatkach hialuronowych '' Skóra w średnim wieku i dojrzała z widocznymi zmarszczkami lub tzw.''kurzymi łapkami'' w okolicach oczu z utratą jedrności i elastyczności , przesuszona i cienka , Płatki widoczne zmniejszają zmarszczki , uzupełniają ubytki białka zwiekszając gęstość i grubość delikatnej skóry wokół oczu ,odmładzają , nawilżają ,poprawiają jędrność i miękkość , niwelują zmęczenie'' .
Oceniam produkt na 8/10
Lecz do wypróbowana i pokazania efektu uzyje mamy i wkrótce nowy post :)
                                                                 TU KUPIMY 





Drugi produkt od firmy to maska na trądzik i nadmierne wydzielanie sebum .
Intelligent skin therapy jest to linia silnie skoncentrowanych masek kompresów , stworzona specjalnie dla 16 indywidualnych potrzeb skóry .
Cena produktu  jest przystępna i teraz w promocji .
Jest tylko cięzko nałozyć maskę ,bo wygląda jak na obrazu trzeba nałozyć wszystko równo żeby przylegało i pozniej ona sama odejdzie od naszej twarzy . Szczerze powiem wam ,ze jestem bardzo zadowolona po pierwszym użyciu już widzialam różnicę :)
Moja ocena 9,5/10 :)
                                                                    kupimy tu

Ostatnio również dostałam wiadomosc na e-mail od wydawnictwa kaktus czy chcę bezpłatny egzemplarz do zrecenzowania . Napisali mi ,że premiera ksiązki jest we wrześniu więc byłam pewna ,że po premierze ją dostane , a tu miłe zaskoczenie książka przyszła 3 dni po moim e-mailu zwrotnym . Zawiera same szkice ubrań lub osób , a my tworzymy kreacje według własne uznania . Przypadła mi do  gustu :)
Przepraszam ,ze wszystko w jednym poście ,ale paczki przyszły jednego dnia i dzisiaj mija tydzien od wystawienia recenzji 
Ostatnia rzecz w tym poscie to paznokcie , które ozdobiłam 'bajerami' , które dostałam od firmy . Pokaże wam paznokcie .
Pierścionek - KLIK

Naklejki na paznokcie - KLIK  
                                                                                              Cyrkonie-KLIK




27 komentarzy:

  1. Muszę sobie paski kolagenowe, oraz maseczkę kupić :D
    Obs? http://pamellee.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatne rzeczy. Ta maska by się przydała. ;p A książka wygląda na fajną. :)

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczka :) Ciekawa jestem tych pasków kolagenowych :) A ta maska wygląda niczym z horroru :D Ale chętnie sama bym przetestowała :)

    Zapraszam też do mnie
    VerryBerry Girl xxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe produkty :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O świetne naklejki na paznokcie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. płatki pod oczy bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne naklejki na paznokcie :) Obs i licze na rewanż :) Anishia15.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe rzeczy. Książka wydaje mi się być ciekawa.
    Sztuka parzenia herbaty [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty :) Paznokcie też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję, teraz twoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. niestety ale mam problem z worami pod oczami. zastanawiałam się nad tymi płatkami, skoro takie dobre to wypróbuję :D super blog :) obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham płatki pod oczy :)

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio było to w biedronce, bardzo fajne! :)
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne rzeczy :)
    Obserwuję , mogę liczyć na rewanż?
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ma mówiąc szczerze nie używam takich kosmetyków nie są mi potrzebne
    http://bajeczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe te naklejki na paznokcie ;D

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zachwycające paczki ♥
    gratuluję tak wielu współprac :3 na prawdę wszystko mi się tu podoba <3
    wystawiłaś tym maseczkom bardzo wysokie oceny, więc myślę, zę są warte zakupu ^^
    również i w szkicownik chętnie zainwestuję, bo lubię takie rzeczy :D
    a pierścionek jak najbardziej w moim stylu ^^ lubię delikatną biżuterię.
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne paznokcie i fajna książka :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. książka ciekawa :D

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne paznokcie, gratuluję współprac
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Miłego testowania :) śliczne zdobienie :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nigdy nie widziałam takich krążków :O

    http://meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ciekawa jestem tego uczucia po nałożeniu tych płatków :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !