Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

sun is shining

Hej ! ;)
dzisiaj chciałam wam się pochwalić ,że przyszła mi paczka z ELITE99  :) Jestem bardzo mile zaskoczona ;D Trochę się naczekałam ,ale było warto :) Czekam na odpowiedz od firmy (mam nadzieje ,ze szybko mi odpiszą ) i pokaże co mi wysłali :)
Ogólnie mam teraz bardzo ciężkie dni ... Bardzo dużo musze się uczyć mam nadzieje ,że szybko przyjdzie koniec roku ,bo już jestem zmęczona ;) Trochę za dużo tego :)
Zakupiłam również ostatnio lakier hybrydowy firmy EM nail :) Kładę go na bazie firmy NYC i powiem wam ,że bardzo dobrze się trzyma i ciekawie wygląda ;) Jeśli tylko znajdę czas to zrobie paznokcie i wstawie zdjęcia wtedy sami ocenicie co o nich sądzicie :)
Pokaże wam jeszcze pomysły na paznokcie , które najbardziej przypadły mi do gustu :)

O Czym chciałabyście kolejny post , jak już pokaze swój nowy nabytek z ELITE99 ? ;)



39 komentarzy:

  1. Świetny post! a w kolejnym może pokarzesz jakiś lekki, wiosenny makijaż? MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie szczególnie ten ostatni kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są wszystkie te paznokcie! :)
    Ja poczytałabym jakieś CIY.
    Zapraszam na konkurs! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie są!!

    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pazurki! :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie:)
    Ja już zaobserwowałam, teraz czekam na Ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful nails!

    Please click in the Romwe link on my post!
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/04/spongebob.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne paznokcie! <3 Wgl to świetny blog! zaobserwuję :)
    http://modelingclayart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te ostatnie są przecudne, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne paznokcie :)
    Zapraszam do siebie właśnie pojawiła się nowa notka
    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne tr drugie paznokcie, takie koronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne paznokcie i też jestem za wiosennym makijażem jak Julka :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły na pazurki :)
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój blog-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze mi sie podobają :D

    Zapraszam na bloga jesli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie śliczne paznokcie ale najbardziej podobają mi się drugie:)
    W następnym poście mogłoby być coś wiosennego:)
    Makijaż a najlepiej fryzyra-bo z tym mam kłopot:)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne te pierwsze pazurki! <3

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też już czekam na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pazurki ;)

    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne paznokcie genialne, ale najlepsze są pierwsze
    Te wzory są cudowne!
    Pozdrawiam!
    julialukaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Te pierwsze paznokcie są takie piękne... :)

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super najlepsze są ostatnie!

    Freewildpeople.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super nabytek, czekam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnie są śliczne :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są te wzorki :) Sama nie umiem takich zrobić, brak mi cierpliwości :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne wzorki :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczne paznokcie :) gratuluje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne paznokcie. Zapraszam do Nas. talaiwiki.blogspot.com obs ? ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne pazurki, uwielbiam takie zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne paznokcie, uwielbiam,pytałaś o obserwację, ja zaobserwowałam i czekam na Ciebie! Pozdrawiam malfashioninails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. super są
    Obserwuje !
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwacja za obserwację?
    Odpowiedz na moim blogu :)
    jeśli się zgodzisz musisz wiedzieć, że jeśli mnie zaobserwujesz powinnaś być aktywna na moim blogu (komentowanie i czytanie postów), a ja także odwdzięczę się tym samym

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !