Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 kwietnia 2015

dreams

Hej :) Dzisiaj chciałabym wam napisać coś o marzeniach :) Na pewno każdy jakieś ma ,ale wstydzi się o nich mówić .... A pierwszym krokiem w ich osiągnięciu jest mówienie o nich .. :) Ostatnio dostałam bardzo ciekawa propozycję i bardzo przykładam się do nauki ,bo wiem ,że moge to osiągnać ... :) Jeśli nie spełniacie swoich marzeń to nie mówcie ,ze to wina funduszy , bo dla chcącego nic trudnego . Ja żeby osiągnąć swój cel , pracowałam całe wakacje za marne grosze ,ale uzbierałam . Czasami wystarczy chociażby poszukać jakieś firmy , która chciałaby nas sponsorwać . Walt disney ,aby otworzyć tak wielką wytwórnie bajek chodził z narysowaną Myszką Miki i przekonywał banki aby dały mu pieniądze ... Mógłby po 5 razach mogł dać sobie na spokój ,ale tak bardzo tego pragnął ,że się nie poddał i osiągnał swój cel . 

Warto mieć marzenia i doczekać ich spełnienia !
Jeśli wy nie uwierzycie w swoje marzenia to nic z tego nie będzie ! Jeśli będziecie się wstydzić o nich mówić to też . Marzenia ma każdy i to nie jest nic wstydliwego , a jeśli czegoś pragniemy z całego serca to na pewno swój cel osiągniemy na różne możliwe sposoby ! :)
Nigdy nie przejmujcie się ludźmi ,bo prędzej wam zazdroszczą niż ich to śmieszy ... :)

83 komentarze:

  1. To prawda. Jeśli chcemy - marzenia się spełnią !

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda wiara w siebie i marzenia wiele daje :)
    Mogłabyś kliknąć w baner choies.com na naszym blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję ;*
    PS Mam prośbę poklikałabyś w kilki tutaj ? --->
    K L I K :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT:*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i pierwsze zdjęcie mega motywujące :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam marzenia, ale jeszcze mi się nie spełniły :(
    ,obserwuję :D


    Zapraszam na bloga jeśli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie piszesz ;D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "masz marzenia to znaczy, że masz wszystko"

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog :)
    ja juz zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje,liczę na rewanż

    http://patrycjaolech.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pozytywny post. Każdy ma marzenia i powinien dążyć aby je spełniać. Myślę że kiedy ktoś przeczyta Twój post od razu najdzie go ochota aby spełniać swoje pragnienia i się nie poddawać.
    Pozdrawiam !

    http://in-my-different-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post :D.
    Pytałaś o wspólną obserwację,jeśli chcesz zaobserwuj mnie od razu,uwierz że patrzę kto mnie obserwuję i odwdzięczam się tym samym :).
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję *O*
    Marzeń nikt Ci nie odbierze więc mogę je mieć
    Pozdrawiam
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba naprawdę mocno chcieć i ciężko pracować na swoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post, trzeba spełniać swoje marzenia !:)

    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję, teraz twoja kolej :)
    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Całkowicie się zgadzam! Nigdy nie należy rezygnować z marzeń i nie powinno ich się ukrywać przed innymi, bo dla mnie w pewnym sensie oznacza to, że ktoś się wstydzi swoich marzeń, a tak nie powinno być :)
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 100% racji, marzenia trzeba spełniać i nie wstydzić się ich
    wspomniałaś u mnie na blogu o wspólnej obserwacji,
    ja już, teraz czekam
    na ciebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dążę do spełniania swoich marzeń :))
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/lucky-ones.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie życie jest po to, by spełniać marzenia. Też pracowałam w wakacje, rozdając ulotki, teraz udzielam korków, wszystko po to, aby móc w październiku lecieć do Stanów! marzenia są do spełnienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, marzenia trzeba spełniać , nie inaczej

    OdpowiedzUsuń
  23. Bo o marzenia trzeba walczyć!
    Bardzo pozytywny post:)

    Zapraszam na nowości http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje właśnie się spełniają:) Jestem szcześliwa i wszystkim tego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Marzenia są cudowne :)
    W odpowiedzi na komentarz u mnie: Obserwuję :) Twoja kolej :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo motywujący post ;) obserwuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo optymistyczna notka :D Warto spełniać marzenia :) Pytałaś o wspólną obserwację - oczywiście! ;)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Warto mieć marzenia :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie obserwuje. Miałam dać znać wiec zapraszam do mnie esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Warto mieć marzenia i dążyć do ich spełnienia ;)
    Zaczęłam obserwować i liczę na rewanż.

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. warto marzyć.
    Marzenia się nie spełniają, one się spełnią! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się z Tobą. o marzenia trzeba walczyć i nie zwracać uwagi na inne osoby :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post,
    zapraszam do siebie i zamierzam wpadać częściej !
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Dreams have come true! Interesting post!

    With love, Nastya Deutsch ♥

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam marzenia jedne duże jedne małe, ale nie o wszystkich lubię mówić, bo jak by nie było to moje marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgadzam się z postem w 10000%. Marzenia są po to, aby je spełniać, nie ważne czy są małe czy duże, ale ważne, że są! I trzeba do nich dążyć :))
    Mam do ciebie prośbę, gdybyś mogła wejść na mojego bloga i powiedzieć czy jest okej, bo dopiero zaczynam :)) Wielkie dzięki :))
    http://pinkflapi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja mam mnóstwo marzeń i szczerze wierzę, ze one się kiedyś spełnią!:)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :* Daj znać u mnie:)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz rację, niektórzy ludzie jak już popadną w taki zastój, tak potrafią już w nim trwać kilka lat zupełnie nie dążąc do spełnienia marzeń, wyznaczanych celów :/ niektórzy ludzie boją się zmian....
    Bardzo mądry post ! :) :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne!<3
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  40. W takim razie ja już obserwuję, czekam na Ciebie, Buziaki :*
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Marzenia się spełniają!
    Zapraszam
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Najczęściej rezygnujemy z marzeń, bo na spełnienie większości trzeba trochę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczywiście, że się spełniają! :)
    /chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli się tego bardzo chce, to można je spełnić!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojj racja marzenia są po to żeby je spełniać, i należy dać z siebie 101% ;)
    Ja już obserwuję #187 i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. zgadzam się z tobą :)

    Dziękuje za komentarz :) Wesołych Świąt!
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  47. wow super blog i post też :) Zapraszam do mnie :) Może wspólna obserwacja? :))
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. zgadzam się z Tobą ;))

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Dążę do tego, aby moje marzenia się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  50. staram się spełniać marzenia, ale nie zawsze mi to wychodzi :*
    może wzajemna obserwacja? Odpowiedz napisz na blogu :*
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć Kochana, chciałabym życzyć Tobie spokojnych i radosnych świąt, udanej pogody tym bardziej w dyngusa i aby uśmiech przez najbliższe dni nie znikał z Twojej twarzy :*
    Zapraszam na mój świąteczny post, w którym majstruje diy - czyli wielkanocny stroik, który jest bardzo prosty do wykonania, a pięknie dekoruje świąteczny stół :)

    http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/04/diy-dekoracja-stou.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Post pozytywny, to trzeba przyznać. Ogólnie pod tym,że trzeba spełniać marzenia się podpisuję, jednak mam trochę inne zdanie na temat funduszy

    OdpowiedzUsuń
  53. vickey1444.blogspot.com
    obserwacja=obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  54. zaobserwuj mnie pierwsza a ja sie zrewanzuje ;)
    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Dobrze napisane ;)
    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję i czekam na rewanż.
    megmegann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Obserwuję ;) świetny post !
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Super blog - już obserwuję. Czekam na twój rewanżyk :*
    lovelyy2015.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny wpis!

    zaobserwowałam :)
    http://irresponsibly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Super post! :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    Pozdrawiam :)
    http://by-yolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuje i czekam na rewanż! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. warto zacząć działać a nie tylko łudzić się, ze same się spełnią :)

    wspominałaś o wspólnej obserwacji, ja już i czekam na rewanż :)
    http://findatime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. obserwuję i liczę na obiecany rewanż :)

    belisty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Przystałam na propozycje obserwacji :) Super blog! :)


    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję i liczę na obiecany rewanż. :)

    http://violetc13.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz rację, NEVER GIVE UP :)
    http://nieidealnaksiezniczka.blogspot.com/
    poczytaj, mam nadzieję że zaobserwujesz bo ja to już zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Racja :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Daj znać u mnie :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Pytałaś u mnie o obserwacje,obserwuje i czekam na rewanż :) http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. bardzo motywujący i przede wszystkim prawdziwy post :) ja całe życie dążę do ich spełnienia, mimo, iż los kładzie wiele kłód pod nogi :) najważniejsza zasada - nie poddawać się, jak i Walt Disney :D

    http://inmyownlens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. post bardzo motywujący oby wiecej takich :))
    wspólna obserwacja ??
    richesonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Najlepszy jest tekst na pierwszym zdjęciu :)

    MÓJ BLOG - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Motywujący dość post. :)
    Pytałaś o obs za obs. Ja już czekam na rewanż :)
    goo-misek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja marzyłam, żeby schudnąć, wzięłam cztery litery do roboty, i dało się ;) Teraz pora na realizację kolejnych celów/marzeń !!!!!!! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  73. Juz zaobserwowałam ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Marzenia to ważna rzecz :)
    Zaobserwowałam :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. jasne,że warto mieć marzenia ;-) i nalezy dążyć do ich spełnienia :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  76. Właśnie marzenia są po to, żeby je spełniać :) :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !