Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 marca 2015

Tatoo

Cześć :D Dzisiaj chciałam napisać coś o tatuażach u kobiet :) Strasznie podobają mi się takie malutkie , drobniutke w mało widocznych miejscach :) Sama posiadam jeden malutki  i chce zrobić kolejny :) Ale pamiętajcie ,że skóre macie tylko jedną i jak nie jesteście czegoś pewnie to nie róbcie ,bo później będziecie żałować . Ja bardzo dużo myślałam żeby zrobić ten krok , dlatego własnie zrobiłam w mało widocznym miejscu ,bo w razie czego nikt i tak go nie zauważy :) Przy robieniu tatuażu prawie nie odczułam ukłucia igły ,ale zależy od miejsca ... Jednego może boleć drugiego nie . Po zrobieniu tatuażu trzeba nosić folie pod którą jest wazelina ,żeby na tatuażu nie zrobiły się żadne rany .  Pamiętajcie też ,że przy tatuażu trzeba unikać słońca i zadrapań :)







A wy co sądzicie o takich tatuażach u kobiet ? :)

35 komentarzy:

  1. Zawsze odwdzięczamy się za obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te serduszka na obojczykach jakie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację!!! Trzeba się dobrze zastanowić, zanim zrobi się tatuaż!!!
    P.S. Dziękuję za odwiedziny u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja narazie dojrzewam z tą myślą o tatuażu,a le bardzo bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze bardzo podobały nam się takie małe tatuaże i chciałyśmy sobie takie zrobić ale niestety jedna z nas zaczęła mieć uczulenie na różne barwniki dlatego jest to zbyt duże ryzyko :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam, ale mąż nie pozwala;DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za tatuażami... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam na łopatce;). Wcale nie taki mały. Mam sporą kolorową jaszczurkę - dzieło samego Piotra Olimpiusza! Nosze ją od lat i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem "posiadaczką" tatuażu :)
    Mam kwiat na karku, który sama projektowałam i go uwielbiam :) Szkoda, że nie mam możliwości często go oglądać :)
    A może to i dobrze? Może gdybym oglądała go codziennie to szybciej by mi się znudził? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi bardzo podobają się tatuaż, ale jakoś nie mam odwagi zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne! Obserwuję i liczę na to samo :*
    Tatuaże świetne, sama planuje drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się podobają tatuaże ale takie delikatne, kobiece. Ja sama chciałabym sobie zrobić napis z boku pod stanikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wiele tatuaży, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama planowałam tatuaż, ale na razie nie wyszło mi z jego zrobieniem :P Zaobserwowałam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Małe i delikatne tatuaże są świetne, robione nie na pokaz tylko dla siebie :)
    Ja uwielbiam te kontury serca, wyglądają naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się subtelne, delikatne tatuaże i kiedyś też chciałam sobie zrobić na karku mały tatuaż napis. Mam długie włosy wiec byłby widoczny tylko gdybym upięła je do góry, ale ostatecznie zrezygnowałam;) Możliwe, że jeszcze kiedyś do tego pomysłu wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham takie małe tatuaże *.*
    +Obserwuję i czekam na rewanż
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mi również się podobają te małe, właśnie szukam sobie wzoru i myślę,że zrobię jeszcze w tym roku:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne inspiracje. W przyszłości chyba zrobię sobie tatuaż ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooooh so cute this tattoos!! ;) Love it.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń
  21. nie mam tatuazu, ale podobaja mi sie takie male

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam tatuaż na stopie i mi wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam oglądać czyjeś tatuaże, sama posiadam jeden na łopatce ale nie taki malutki. Ja nad swoim tatuażem zastanawiałam się 5/6 lat aż w końcu zrobiłam sobie na 20 urodziny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. To nie dla mnie, ale te tutaj wyglądają uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie tatuaże są słodkie i też sama chciałabym kiedyś zrobić chociaż jeden :)
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się tatuaże, ale nie mam odwagi żadnego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziekuje ci za poklikanie w linki! Moj usmiech wedruje do ciebie! :)
    Tatuaże są swietne! Jak tylko bede zdecydowana w 100% zamierzam wytatuowac sobie aniołka ze skrzydłami jako znak mojej wrazliwości i troski nad wszystkimi. Niestety przejmuje sie kazdym szczegolem i nienawidze gdy ludziom dzieje sie krzywda. Taki anioł bylby częścia mnie :)
    Pozdrawiam! :)
    Obserwujemy? :)


    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  28. nie lubię tatuaży, są dla mnie niezbyt estetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi podobają się subtelne. , sama jednak nie posiadam ponieważ ból i igły mnie odstraszają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi podobają się subtelne. , sama jednak nie posiadam ponieważ ból i igły mnie odstraszają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się bardzo podobają tatuaże pod warunkiem że są niewielkie i dobrze wykonane :) Bardzo fajny jest ten znak nieskończoności :) Chociaż ja pewnie i tak nigdy żadnego sobie nie zrobię :( nie mam tyle odwagi ...

    Pytałaś na moim blogu o wspólną obserwację. Ja już zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    Pozdrawiam :)

    http://jenssine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ogólnie to jestem fanką tatuaży więc dla mnie są po prostu świetne.
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam podobne zdanie, chociaz czasami niketore kobiety wygladaja przecudnie z wiekszymi tatuazami. Jednak nie każdemu to pasuje! Obserwuje i zapraszam do mnie! ♥

    naatusska.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam podobne zdanie a tatuaz zrobie tylko jak bede miala dzieci:) czyli date urodzenia.. akorat to mi sie podoba:)bede z checia obserwowac:) i dodaje:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !