Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 marca 2015

tag school

1. Twój ulubiony nauczyciel? - Moim ulubionym nauczycielem jest Pan od wf :)) Zawsze poprawi mi humor ;D
2. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza? - Najlepsza jestem z woku , mam z niego same 5 :))
3. Plecak czy torba? -Osobiście wole plecak ,bo jak mam dużo lekcji to torba strasznie przeciąża jedno ramie :/
4. Malujesz się do szkoły? - Używam tylko kremu i tuszu do rzęs ;) Nie lubie chodzić do szkoły jakoś specjalnie wymalowana .
5. Jak zazwyczaj ubierasz się do szkoły? -Sportowo :) Zawsze stawiam na wygodę ;)
6. Jesz w szkole drugie śniadanie? - Przeważnie tak :)
7. Przedmiot z którego jesteś słaba? -Fizyka , po prostu jej nie rozumiem ...
8. Czym jeździsz do szkoły? - Idę na piechotę, mam do niej jakieś 2 minut drogi.
9. Zmieniasz buty w szkole? - U nas w szkole nie ma nawet gdzie zmieniać butów ;)
10. Lubisz W-F? - Uwielbiam ;) Najbardziej kiedy gramy w jakies gry zespołowe :)
11. Jak się czujesz w szkole? - Świetnie , ze wszystkimi się dogaduje i wszystko jest jak być powinno

14 komentarzy:

  1. Fajny Tag. Może kiedyś też taki zrobię :)
    Ja osobiście średnio Lubie WF, a do szkoły również za bardzo się nie maluję- tylko tusz do rzęs i błyszczyk.
    mary-marrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your post. I follow you now, could you follow back, pls. Tahnks for visiting my blog. Keep in touch, dear. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog..

    zapraszam częściej do nas..
    www.mynaszstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) milo powspomnac, bo dla mnie szkola to juz dawne wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tag :), ja też uwielbiam wf
    pozdrawiam :3
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci, że masz tak blisko do szkoły! Ja muszę dojeżdżać...
    Drugie śniadanie to podstawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam w-f, a jak jest koszykówka to już po prostu siódme niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag :)
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny tag :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie rozumiem fizyki, a jeszcze bardziej chemii.. :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny tag, ciekawie odpowiadasz. Przeważnie do odpowiedzi masz jakieś uzasadnienie, a o wiele ciekawiej jest czytać takie tagi, a nie te typu: "tak, nie, tak, tak" :).

    Czy moglibyście poklikać w linki w tym poście? W ramach podziękowania zaobserwuję Twojego bloga i skomentuję kilka postów. Z góry dziękuję :) http://emiemaila.blogspot.com/2015/03/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że nie musicie zmieniać butów, Super tag !
    Już zaobserwowałam twoja kolej !

    http://reliablemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !