Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 marca 2015

SPRING

Witajcie :)) Dzisiaj była tak piękna pogoda ,że aż poczułam wiosne :)) W końcu mogłam normalnie pooddychać :) Już nie mogę sie doczekać aż będę mogła chodzić w skórze , a mam nadzieje ,że niebawem to nastąpi :) Dzisiaj już w sumie ubrałam wiosenna kurtkę ,ale po 18 myślałam ,że zamarzne ! :(  
Ogólnie wiosna jest moją ulubioną porą roku ,bo nie jest za zimno ani za ciepło ... Po prostu w sam raz ! :)  Niestety alergicy nie będą aż tak zadowoleni z tej wiosny .


A waszą ulubioną porą roku jest ? :))


33 komentarze:

  1. Zima! :)
    Ja już chodzę w skórze od kilku dni, chociaż popołudniu jest zimno i wieje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam wiosnę za swoją ulubioną porę roku, ale lato jest również kuszące :>
    Proponowałaś u mnie wspólną obserwację, więc ja już i liczę na uczciwy rewanż ;)) http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubie czas miedzy wiosna a latem :)


    Pytalas o wspolna obserwacje - ja juz zaczelam i czekam na ucziwy rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię wiosnę i takie ciepłe (ale nie upalne) lato. Co do tej pogody, to jest ona bardzo uciążliwa.. Rano mega cieplusio, wieczorem bardzo niska temperatura. Nie trudno o chorobę :(.
    Obserwujemy i zapraszamy do nas! Koooty-za-ploty

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją ulubioną porą roku jest lato, ale lubię też wiosnę :)
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam wiosnę ale taka cieplejsza niż dziś :))

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie jestem alergikiem. Wiosnę lubię, ale bardziej nie mogę doczekać się lata.
    Może wspólna obserwowacja? Ja już obserwuję ;)
    mary-marrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też dziś było bardzo ładnie!
    Również uwielbiam wiosene <3
    Świetne zdjęcia ;)

    Zaproponowałas wspólna obserwacje
    Ja juz ;) liczę na rewanż ;)
    Pozdrawiam mypassionpaula.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. LATO LATO LATO
    dzisiaj było pochmurnie :(
    Niestety :(
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna ach to Ty!!! Aż powiało letnim wietrzykiem...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja w zasadzie lubię każdą porę po trochu :)
    Zimę za to, że mogę pośmigać na desce,
    Lato za to, że mogę popływać w jeziorze i się wylegiwać w ciepełku,
    Jesień za piękne kolory i możliwość chodzenia na grzyby (tak, tak! uwielbiam grzyby!:))
    A wiosnę za to, jak pięknie wszystko budzi się do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje :)

    follow back?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam lato bo zmarzluch ze mnie i jeszcze długo będę chodzić w zimowej kurtce :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kocham lato! ale wiosnę też bardzo lubię za pierwsze znaki nadchodzącego lata! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiosna zbliża się wielkimi krokami :) Ja tam lubię ziemię, ale ogólnie każda pora roku ma swoje plusy i minusy :)
    Pytałaś o Obs - ja już i mam nadzieję na rewanż :)
    Pozdrawiam.
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. moja ulubiona to zdecydowanie wiosna, ale ta w kwietniu i maju (pod warunkiem, że nie pada śnieg). i też ostatnio przerzuciłam się na lżejszą kurtkę, ale jak wracam wieczorem z pracy, to zamarzam, więc jeszcze nie pora na nią, zwłaszcza że w nocy ciągle przymrozki są.
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Lato bądź piękną złotą jesień :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już obserwuję i czekam na rewanż ;)
    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Już też nie możemy doczekać się aż założymy nasze kochane kurtki skórzane bo płaszcze już wychodzą bokiem :P Niestety jeszcze dość wcześnie robi się bardzo zimno ale mamy nadzieję, że na święta już będzie pięknie i cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moją ulubioną porą roku jest zima <3

    Pytałaś o wspólną obserwację)Ja już , czekam na rewanż:)
    claudietta-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się cieszę że wiosna pokazała nam że nadeszła :)
    pogoda jest piękna, ale faktycznie jeszcze za zimno
    by móc chodzić w typowo wiosennych rzeczach :)
    moją ulubioną porą jest lato, kocham upały <3
    pytałaś o obserwację, moge się zgodzić o ile zaczniesz :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. zima!
    Obserwuję czekam na ciebie jakio Paulina Nie (bez zdjęcia)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosna to moja ulubiona pora roku :))
    Może wspólna obserwacja ? :))
    Zapraszam ; sarajanikblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcie świetne, ja to już o lecie marzę :)
    Pytałaś o wspólną obserwację. Niestety nie lubię się wymieniać,a le jeśli zaobserwujesz zawsze się odwdzięczam. Tym razem czekam jednak na Twój rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I am so happy it's almost spring!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    Also, could you click on the links on my latest post? Thanks =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam wiosnę! ;)

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny bloog :D
    Obserwuje ;)

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wiosnę, ale chyba wolę lato.. Chociaż w sumie nie wiem.. :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !