Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 marca 2015

something about me

Cześć :)) Zanim zaczełam swoją 'przygodę' z blogowanie oglądałam mnóstwo innych blogów i kilka zaobserwowałam :) Jeden pomysł został mi w pamięci :) Z racji tego ,że nie mam narazie wielu czytelniczek (mam nadzieję ,że się to wkrótce zmieni ) chciałabym opisać siebie w zdjęciach , z krótkim opisem o co chodzi :) Według mnie pomysł jest na prawdę super . 
Mam nadzieję ,że wam się też spodoba :)
Przyjaciele przede wszystkim !

Lubie czytać książki (nie wszystkie)

Lubie robić zdjęcia 

Muzyka daje mi siłe :)

Lubie przebywać na świeżym powietrzu


                                                        Moim hobby jest siatkówka :)
Uwieelbiam spaghetti <3

Dużo ćwicze :)

Wakacje zawsze nad morzem ! <3

I jak podoba wam się pomysł ? :))

70 komentarzy:

  1. a gdzie masz ramke z obserwatorami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze ze sie udało :) obserwuje i czekam na ciebie mineralnyswiatkasi.blogspot.com

      Usuń
  2. Hey , kochana masz bardzo estetycznego bloga! a zarazem pięknego !
    Piszesz bardzo ciekawie więc ,życzę dalszych sukcesów <3 <3
    Co powiesz na wspólną oberwacje ?
    Fajnie byłoby gdybyś zaczęła pierwsza! <3
    Miłego weekendu kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie będę tutaj do Ciebie zaglądać. Obserwuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje i liczę na to samo
      http://wixafine.blogspot.com

      Usuń
  4. Życzę sukcesów i dużo weny w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze lody przełamane ;) Powodzenia !
    Pozdrawiam cieplutko ! :) Może zajrzysz do mnie i zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :*
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje i liczę na to samo
    http://wixafine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł! Ja też nie wyobrażam sobie wakacji bez morza! :)

    Dziękuję, za pomoc we współpracy. Obserwuję :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysl :) i swietnie dobrane zdjecia sa ;)
    pytalas o wzajemna obserwacje u mnie-ja juz i licze na uczciwy rewanzyk :)
    Rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z wielką przyjemnością, zaobserwuj pierwsza - odwdzięczę się bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Show de imagens arrasou, Tenha um bom final de semana
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  12. łał śliczne zdjęcia :)
    super notka :)
    podoba mi się twój blog :)
    kochana pozdrawiam i życze miłego weekendu :**

    moze obs za obs daj znać (odwdzięczam sie od razu jestem uczciwa)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem także to fajny pomysł :) ja także lubię poczytać książki. świetny post! a siatkówka to naprawdę świetny sport i przynajmniej się nie spocisz przy nim zbytnio :)
    pytałas o obserwację, ja już, teraz ty ;)
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli będzie blog o ćwiczeniach to bardzo chętnie będę czytać. Zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o cwiczeniach będzie na pewno gdyż dąże dy sylwetki fit :)

      Usuń
  15. widze, że mamy podobne zainteresowania ;)
    Może wspólna obserwacja? zacznij i napisz a na pewno się odwdzięczę :)
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno zdobędziesz wielu czytelników :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super! :)
    Fajny blog ^^
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjaźń i sphagetti najważniejsze :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie jest Cie poznac :)

    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. też lubię fotografować ;)

    zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham spaghetti!!!

    Obserwuję mam nadzieję, że ty też zostaniesz ze mną na dłużej :) girllrauhl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł z tymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też lubię fotografować i przebywać na świeżym powietrzu ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Również lubię ćwiczyć :) Życzę powodzenia w blogowaniu. dziękuję za przemiłe odwiedziny. Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , również obserwuje :)

      Usuń
  25. Bardzo fajny post ;) miło się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ćwiczę od kilku miesięcy regularnie ale nie potrafię sobie odmówić dobrego jedzenia. Nawet teraz zrobiłam się głodna widząc to spagetti ;)

    Zaobserwowałam :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zaobserwowałam :)
      Też nigdy nie potrafiłam sobie odmawiać i dalej tego nie robie . Jem regularnie ,ale dużo cwicze :)

      Usuń
  27. Bardzo fajny pomysł! :)
    Też uwielbiam spaghetti <3
    +Pytałaś o obserwację. Zacznij a się odwdzięczę ;)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy pomysł!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję ;)
    ciekawie zapowiadający się blog. czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę Ci powodzenia w dalszym rozwoju bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  31. pisałas o obserwacji ja juz (4 ikonka) teraz ty sprawdzam

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny pomysł na wpis ;) Można się z niego dużo o Tobie dowiedzieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie się przedstawiłaś !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się pomysł na opisanie siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Krótko i na temat ; )) Każdy wie o co chodzi i szybko zapamiętuje informacje poprzez obrazki ;) Książki i fotografia to również mój konik!

    OdpowiedzUsuń
  36. czekam na ciekawe wpisy o Twoich pasjach! :) obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie poczytać o Tobie w zdjęciach ;) ja również staram się regularnie ćwiczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi też muzyka daje siłe :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Haha świta mi ten tytuł :D Świetny pomysł z tymi zdjęciami i mam nadzieję, że szybko dodasz następnego posta.
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. super pomysł! zdjęcia dużo opisują :) też kocham muzykę :)
    ogólnie blog mi się podoba, więc obserwuję!♥
    zapraszam do mnie [klik♥]

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny pomysł z takim postem :)
    Ja jestem szczerze powiedziawszy podobna do ciebie :]
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam bardzo podobnie prawie ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny pomysł na opis siebie :)
    Życzę powodzenia w blogowaniu!
    Obserwuje i zapraszam na www.evelinebison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Proponowałaś wspólną obserwację. Ja już, a teraz Twoja kolej ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Życzę powodzenia w blogowaniu. Zaobserwowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę powodzenia w blogowaniu. Zaobserwowałam:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !