Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 marca 2015

selfie tag

Hej dzisiaj wchodząc na bloga , zauwazyłam fajny tag u jednej z bloggowiczek i postanowiłam go wykorzystać żebyscie się wiecej o mnie dowiedzieli :))


Jaka jest twoja najlepsza cecha fizyczna?
Myślę ,że to będą usta ,bo są dość spore ;D

Gdybyś mogła odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechała i dlaczego tam?
Chciałabym polecieć na Karaiby , bo od dziecka mi się marzy tam być :)


Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej gdy jesteś chora?
Ciepła herbata , kołderka , dresy i luźna bluzka :)

Jaką jedną poradę dałabyś młodzieży i dlaczego?
Żeby spełniali swoje marzenia :)

Jak myślisz jakim zwierzęciem byłaś/mogłabyś być w swoim poprzednim wcieleniu?
Na pewno lwem :D


Gdybyś mogła cofnąć się w czasie co byś zmieniła?
Nic , odpowiada mi wszystko tak jak jest teraz :)


Co robisz dla rozrywki w weekendy?
Wychodze ze znajomymi ,albo siedze z chłopakiem ;)

Nie mogę żyć bez...
Bez rodziny , przyjaciół :) Ale bez telefonu też by ciezko było :D


Jakbyś mogła mieć jedną super moc w swoim życiu, którą byś wybrała?
Chciałabym być niewidzalna :))


a mam jeszcze takie pytanie do was . Jaki polecacie niedrogi i dobry telefon z androidem ? :>

24 komentarze:

  1. Ja mam xperia e3 i spisuje się super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) Szczerze to nie mam pojęcia jaki mogłabym ci polecić :c Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam iphone 4s i jestem z niego bardzo zadowolona, niestety jest bardzo delikatny i kilka razy rozbiłam już ekran :/
    Obserwuje :)

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący post no i można się coś więcej o Tobie dowiedzieć :)
    Co do telefonu, to polecam samsunga S3 Neo.Ja mam i jest naprawdę niezawodny :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię czytać tagi :) Polecam samsung galaxy trend (max. 300 zł) nowy! bądź lg l3 II podobna cena :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny tag
    pytałaś o wspólną obserwacje ja już teraz czas na ciebie
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zodiakalnym lwem i tak się właśnie czuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze świadczy o Tobie fakt, że nie chciałabyś nic zmieniać w swojej przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tag :) ja mam samsunga i polecam :D
    pytałaś o wspólną obserwacje u mnie, więc obserwuje i teraz twoja kolej :D
    littledoll97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez chciałabym być niewidzialna xd
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię androida, przeszłam na iOS- póki co ok. A co do niewidzialności - to czasami bardzo by mi była na reke ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadal nie ogarniam, czemu ten tag nazywa się "selfie tag" ale no nie ważne. Hmm.. Z dużą częścią rzeczy się zgadzamy haha :3
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie chodzi o to ,że to nie ma nic wspólnego :))))))

      Usuń
  13. Dziekuję za info, fajnie kogoś tak bliżej pozna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobry sposób na poznanie się;) Kiedyś zapożyczę..:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny tag ;d
    pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;3
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny tag :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :)
    jesli Twoja propozycja jest aktualna to zacznij obs :) a ja się odwdzięczę
    http://shinystylesyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę mała czcionka, ale z radą dla młodzieży się zgadzam - spełnienie marzeń jest chyba najważniejsze w życiu, w końcu marzenia są do spełnienia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również nie mogę żyć bez rodziny i przyjaciół :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy tag! Ja także, gdybym mogła chciałabym być niewidzialna, dzięki temu można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy, wiele podglądać... haha, to naprawdę pomocna rzecz :).

    Czy moglibyście poklikać w linki w tym poście? W ramach podziękowania zaobserwuję Twojego bloga i skomentuję kilka postów. Z góry dziękuję :) http://emiemaila.blogspot.com/2015/03/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !