Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 marca 2015

secrets

Cześć :) Wczoraj przeglądałam blogi i strasznie spodobał mi się jeden z Tagów u bloggerki :) postanowiłam napisać również odpowiedzi na pytania :)

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadze ok. 2 tygodni :)

Posty publikuję kiedy tylko mogę :) 
Sprawia mmi to dużo przyjemności i radości

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Chyba nawet nie zliczę

niee , najpierw wchodze na facebooka ,bo gdy włączam wifi to od razu sam się włącza.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Nie wie jeszcze nikt :)


4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Bardzo lubie szczere posty :)

Porady modowe
'stylizacje' paznokci


5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Zazdroszczę tego ,że mają super styl :)

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nieee , kupuje tylko to co zawsze :)


7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Niee mój budżet na to nie pozwoli :D


8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Tak, bardzo dużo się nauczyłam


9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Czasami z głowy 

a czasami przeglądam blogi innych i wpadają mi pomysłowe posty :)

O czym mogę napisać nastepny post ? Jakies propozycje ? :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post :) Bardzo lubię czytać odpowiedzi na pytania tego typu :)

    Pytałaś mnie o wspólną obserwację - ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż :)

    Pozdrawiam ♥

    http://jenssine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag, dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag :) Pytałaś o wspólna obserwację, ja już :) www.livewithsmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :)
    co powiesz na wzajemną obserwację ?
    http://twosoulsforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Mogłabyś zrobić room tour? Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie wszyscy wiedzą, że prowadzę bloga, dlatego że sporo zmienił w moim życiu - jeżdżę w niektóre miejsca, aby zrobić relacje, aby pokazać je na blogu. Często biorę ze sobą aparat, aby popstrykać trochę zdjęć.
    Dwa tygodnie to niewiele, powodzenia w blogowaniu, abyś nie nie straciła zapału!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny post ;)
    zaobserwowałam, teraz twoja kolej ;)
    http://by-yolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy blog ;)) czekam na wiecej postów;) juz obserwuje i licze na rewanz ;))

    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi. Powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nasza rodzina (najbliższa) od samego początku wiedziała, że zakładamy bloga i bardzo nam dopingowała :) Może też powinnaś ich oświecić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post, zapraszam do siebie

    Obserwuje ;)

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !