Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 marca 2015

passion

Hej :) Pisałam wam wcześniej ,że interesuję się siatkówką ... Pełni ona w moim życiu bardzo dużą role ... :) Zaczełam grać gdy byłam w 4 klasie i już 8 lat mineło :) Nadal nie jestem w pełni dobrą siatkarką ,bo nie zawsze wszystko mi wychodzi ,ale nigdy sie nie poddałam i dalej walcze i wierze ,że w końcu osiągne to co mi się marzy :) Siatkówka jest dla mnie jedynym sportem , który chcę uprawiać bez względu gdzie jestem . Niestety w moim 'mieście' nie mam gdzie ćwiczyć i szans się wybić . Ale mam nadzieję ,że z dnia na dzień będę coraz lepsza i w końcu uda mi się dostać chociaż do jakiegoś klubu :) Już raz musiałam zrezygnować z siatkówki gdyż miałam kontuzję ,ale wróciłam dwa razy silniejsza ! :) Teraz już sobie powiedziałam ,że nigdy się nie poddam co by sie nie działo ! :)




37 komentarzy:

  1. fajnie, że masz jakieś zainteresowanie, życzę dalszych sukcesów! :) dziękuję za odwiedziny, pytałaś o wspólną obserwację - ja już! czekam na rewanż, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana juz pisalas:) dawno obserwuję i czekam na Ciebie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana juz pisalas:) dawno obserwuję i czekam na Ciebie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze jest mieć swoją pasję i dążyć do perfekcji :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. SUper, nie ma nic lepszego dla człowieka niż jakaś pasja pomagająca mu się oderwać od życia

    OdpowiedzUsuń
  6. pytałaś o obs/obs
    ja już i liczę na rewanż
    http://queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze- trzeba mieć w życiu swoją pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pisz tysiąc zary o wzajemnej obserwacji xD

    A co do pasji - każdy powinien jakąś mieć bo często daje ona fajnego kopa w życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na studiach grywałam - do czasu awarii kolana, z której skutkami zmagam się od lat niestety

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za siatkówką, ale uwielbiam ręczną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiamy determinację :D pytałaś u nas o obserwację :) my już obserwujemy :D twoja kolej :) http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również uwielbiam siatkówkę. Ale ogólnie gram w ręczną <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że masz własną pasję :) Większość osób tylko siedzi na dupie, że tak powiem, i nie wiedzą co mają zrobić ze swoim życiem. Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Siatkówka - fajna pasja i mój ulubiony sport :) Kiedyś sam grałem, ale niestety musiałem z tego zrezygnować ;(.
    Świetnie, że się nie poddałaś po kontuzji i nadal grasz. Mam nadzieję, że spełni się Twoje marzenie i uda Ci się kiedyś grać w jakimś klubie :)
    Pytałaś o obserwację, więc ja już obserwuję. Jeśli chcesz, również zaobserwuj :)
    Pozdrawiam
    http://zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pasja! Powodzenia :*

    Pytałaś u mnie o wspólną obserwację :)
    Ja już i czekam na Ciebie :**
    Pozdrawiam cieplutko
    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog :) pytałas o wspólną obserwację :) ja już czekam na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kolorowa-dziewczyna.blogspot.com/

      Usuń
  17. Świetna notka :) pytalaś o obs :) ja juz ;))

    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie lubię uprawiać żadnego sportu. Jednak oglądać już tak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. OOO!Ja też uwielbiam siatkówkę:)
    Pytałaś o wspólną obserwację ja już obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To nie był nigdy nasz ulubiony sport (głównie ze względu na bardzo słabe nadgarstki) ale życzymy powodzenia w sportowej karierze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna pasja! ;) siatkówka nigdy nie była moją mocną stroną ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniała pasja! :) naprawdę lubię takie posty, bo widać, że są pisane z serca :)
    życzę Ci powodzenia w rozwijaniu tej pasji! :)
    bardzo interesujący blog, dlatego...dołączam się do obserwujących, kochana ! ;)



    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się to że mimo wielu przeszkód to dalej uprawiasz siatkę i to już 8 lat Gratuluję

    Zapraszam http://sonleszaharr.blogspot.com/ jeśli ci się spodoba to zaobserwuj a będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że kontuzja Ci minęła. Życzę powodzenia i szczęścia w rozwijaniu pasji.
    Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze że twoja kontuzją już minęła. Swoją drogą też grała w siatkówkę w szkolnej reprezentacji ale po przeprowadzce nie mam już na to czasu :< Może w przyszłym roku uda mi się zapisać do jakiejś drużyny ;D

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ważne, że wiesz co chcesz robić i to robisz! ;) A co do tego, że w miejscu gdzie mieszkasz nie ma jak trenować- hmmm. Porozmawiaj ze swoim nauczycielem wf, zaproponuj mu dodatkowe sksy z siatkówki, np po zajęciach ;) Będziecie się z dziewczynami spotykały i kształciły swoje umiejętności ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham siatkówkę, byłam ostatnio na meczu resovia-novosibirsk <3
    swietnie bylo...
    /ja już obserwuję ! :)
    chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I tego się trzymaj, pasji! Trzymam kciuki!
    Obserwuję! I liczę na rewanżyk:)
    lovecoffeeandshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Więc życzę powodzenia i spełnienia swoich marzeń :-) Ja siatkówkę, co najwyżej to oglądam w tv ;-) Bo nigdy nie lubiłam gier zespołowych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja długo trenowałam siatkówkę :) Teraz tylko kibicuję mojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    wspólna obserwacja ? :)
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również bardzo lubię grać w siatkówkę, jednak po gimnazjum zrezygnowałam, czego bardzo teraz żałuję ..

    Zapraszam na nowy wpis:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/03/pierwsze-dni-wiosny.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę, że masz takie zainteresowania jak moja siostra. Muszę pokazać jej Twojego bloga. Będę zaglądać. Pozdrawiam i obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bo wiara jest najważniejsza;)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja także kocham siatkówkę, od dawna mnie interesuje. Niestety, gram w nią jedynie w szkole, w domu nie mam ani warunków, ani piłki, ani drugiej osoby do gry :(.

    Czy moglibyście poklikać w linki w tym poście? W ramach podziękowania zaobserwuję Twojego bloga i skomentuję kilka postów. Z góry dziękuję :) http://emiemaila.blogspot.com/2015/03/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !