Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 marca 2015

my favorite quotes

Hej ! :) Dzisiaj chciałam się z wami podzielić moimi ulubionymi cytatmi ! :) Z piosenek , książek itp . :)
Pomyślałam ,że to może być dość ciekawe ,bo czasami sama lubie poczytać takie cytaty :)
Ostatnio mi się troche zachorowało i nie mam aż takiej veny do postów ,ale oczywiście mojego kochanego bloga niezaniedbam ! :) Mam nadzieję ,że ostatnia notka o aplikacjach na androida komuś się przydała . Wydawała mi się dość ciekawa . Mam nadzieję ,że w najbliższym czasie poczuję się lepiej i wróci mi twórczość :)



 "Trzeba całego życia, aby nauczyć się żyć."

"Walcząc nie zawsze będziesz wygrywał, jednak zawsze będziesz miał świadomość podjętej walki."

''Jest tak samo może tylko trochę smutno . I nie mówisz dobranoc i nie mogę przez to usnąć ''

''Z góry na dół jak z jedenastego piętra , gdy znasz to uczucie pękniętego serca ''

'' Nie chcę nigdzie iść , chcę Cię tutaj dziś ''

''Gdyby oczy nie płakały , a usta wciąż się śmiały''

'' W każdym detalu , akordzie i dźwięku , bez Ciebie życie nie miałoby sensu ''

''Załóż moje buty zobaczysz czy bedzie Ci wygodnie . Jesteś zapsuty ? jeśli tak to wejdziesz w nie spokojnie ''

''Szacunek do braci , szacunek do mamy to prosty rachunek szanuj będziesz szanowany ''

''Podobno jestem twardy jak skała.. podobno , podobno taka jedna mnie kochała ''

''Najmniej groźy jest ten co najgłośniej szczeka''

''Jesteś niewolnikiem własnego sumienia ,bo straciłeś wszystko i teraz to doceniasz ''

''Lubie gdy patrzysz jak patrzę ''

''Jeden sprzedaje nienawiść drugi kupuję miłość ''

''Jest tyl­ko jed­no szczęście w życiu, kochać i być kochanym''

''Wczoraj to przeszłość , jutra może nie być , a dziś to dziś ''

To tylko część moich ulubionych cytatów ,ale nie dam więcej żeby was nie zanudzać :))

28 komentarzy:

  1. Śliczne i wartościowe cytaty. Moim źródłem jest przede wszystkim książka Demi Lovato <3

    http://weronika-hejman.blogspot.com/ Obserwujemy? Daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza! haha bardzo podoba mi się 1, 4 (cytat z piosenki O.S.T.R), 11, ,12, 13 i 16 :) Reszta też jest super, ale te najbardziej.
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i zapomniałam o najważniejszym! Wracaj szybko do zdrowia i niech wena do ciebie wróci :*

      Usuń
    2. dziękuję bardzo ! :*

      Usuń
  3. Fajne cytaty :) wielu z nich nie słyszałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cytaty! Bardzo mił się czytało :)
    mary-marrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te cytaty zwłaszcza: ''Lubie gdy patrzysz jak patrzę '' <3

    OdpowiedzUsuń
  6. znam niektóre z tych cytatow
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i wartościowe!
    Ja uwielbiam cytaty z Kubusia Puchatka! Poważnie :D!

    Zapraszam na blogu nowy wpis http://www.fashionmint.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś planowałam taki post, mam wiele ulubionych cytatów. Z wymienionych przez Ciebie też kilka mi się spodobało. Jak cytat utkwi w pamięci, to znaczy, że jest dobry.
    Jeden z moich ulubionych to: "za ciemnymi chmurami zawsze jest słońce"

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne cytaty ;) Ten drugi jest cudny :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna selekcja cyatow, niektore nawe mi sie podobaja:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe cytaty. Z przyjemnością je przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te cytaty, jest tu nawet kilka moich ulubionych :))

    http://alices--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne cytaty ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne cytaty. Wartościowe i głębokie :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne:) ja mam dwa ulubione cytaty-motto :)
    "Kiedy pomagamy innym, pomagamy sobie, ponieważ wszelkie dobro, które dajemy, zatacza koło i wraca do nas " - Flora Edwards
    oraz
    "Jeśli nie udało Ci się coś,czego bardzo chciałaś,to znaczy,że czeka Cię jeszcze coś lepszego"
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne cytaty, niektóre znam i uwielbiam :)
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie wracać do Twoich postów, jakoś dobrze się tu czuje :D :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka z tych cytatów jest mi znajome... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. znam dużo tych cytatów :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Niektóre cytaty bardzo dobrze znane, super:)

    mój blog po angielsku!: http://nataliakrause.weebly.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mogę znalezc mojego komentarza. obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne cytaty :)
    Mogłabyś poklikać w linki w nowym poście? Była bym bardzo wdzięczna :)
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !