Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 marca 2015

more about me

1. Czy kiedykolwiek bylas zakochana ?
Nadal jestem :)
2. Czy kiedykolwiek mialas straszne zerwanie
Nie ;))
3. Ile masz wzrostu ?
170 cm :) Do niskich nie nalezę ;)
4. Ile wazysz ?
50kg... ale robie forme :D
5. Czy masz jakis tatuaz ?
Mam :)

6. Czy masz jakis piercing ?
Nie
7. Jaka pare filmowa/serialowa shipujesz ?
Nie mam takiej ulubionej pary
8. Ulubiony program serial ?
ostatnio spodobało mi się ' Mamy Cię '
9. Ulubione zespoly ?
Nie mam ulubionego zespołu :)
10. Cos czego Ci brakuje ?
Chyba niczego :))
11. Ulubiona piosenka ?
Ulubionej nie mam dużo piosenek jest na tym samym stopniu :)
12. Ile masz lat ?
Mam skonczone 17
13. Znak zodiaku ?
Baran
14. Czego szukasz u partnera ?
Poczucia humoru
15. Ulubiony cytat ?
nie mam :)
16. Ulubiony aktor ?
też nie mam :/
17. Ulubiony kolor?
niebieski ;)
18. Muzyka glosna czy cicha ?
głośna

19. Gdzie idziesz gdy jestes smutna ?
na dwór ;)
20. Ile zajmuje ci prysznic ?
ok 15 minut
21. Jak dlugo zajmuje ci przygotowanie sie rano ?
15min :)
22. Bilas sie kiedys z kims ?
Można tak powiedzieć :D
23. Co ci sie podoba u chlopcow ?
Zależy :))

24. Ulubiona potrawa ?
pizza

25. Miejsce, ktore chcesz odwiedzic ?
Hiszpania
26. Ostatnie miejsce w ktorym bylas ?
Szkoła
27. Czy ktos Ci sie teraz podoba ?
Tak :)
28. Ostatni raz kiey pocalowalas kogos ?
Wczoraj :)
29. kiedy ktos cie ostatnio obrazil ?
Nikt mnie nie obraża :)
30. Ulubiony slodki smak ?
budyń waniliowy :))
31. Na jakich instrumentach grasz ?
niee gram
32. Ulubiona czesc bizuterii ?
pierścionki
33. Ostatni oprawiany sport ?
siatkówka :)

35 komentarzy:

  1. Zdjęcie które dodałaś to twój tatuaż, czy po prostu masz taki sam? ;)

    freewildpeople.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee , taki planuje sobie zrobić :)
      Tatuaż mam w innym miejscu zupełnie inny :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Też lubię siatkówkę, pizze, Hiszpanię i budyń waniliowy, a co do wzrostu zazdroszczę - ja mam 178cm ;-; Można mi oficjalnie współczuć :D

    / chodzmypopoecic.blogspot.com
    dodajemy do obserwowanych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 178 cm to wspaniały wzrost! Ja jestem maluch :((((

      Usuń
    2. Wspaniały? Spróbuj założyć szpilki... I nagle ponad połowa facetów jest niższa :(

      Usuń
  3. A ja za to wolę budyń czekoladowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość tych faktów zgadza się ze mną haha
    Pozdrawiam :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boziu przy takim wzroście taka waga O.O Chudzinkooo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah :) Jeju aż tak bardzo chuda nie jestem :)

      Usuń
  6. Ciekawy post, przyjemnie się go czyta. Zazdroszczę wzrostu!

    http://more-clouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. (Moja droga, gdzie tu trzeba, że tak powiem kliknąć, aby dodać do obserwowanych? :D )

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wpis ;) Można się o Tobie dużo dowiedzieć ;)

    Mogłybyśmy prosić o kliki w linki w naszym nowym poście ? --> http://toloveyourselff.blogspot.com/2015/03/wishist-choies.html
    To dla nas ważne. Będziemy bardzo wdzięczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post, można sie więcej dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post . http://life-fashion-and-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pytania :D Ja bym sobie chyba tatuażu nie zrobiła, bo bałabym się, jak to będzie wyglądać, gdy już będę dużo, dużo starsza i czy nadal będzie mi się podobał.
    Też uwielbiam pizzę, chyba większość osób ją lubi, hehe.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny tag ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 17 lat, piękny wiek. Chciałabym wrócić do tych czasów!

    OdpowiedzUsuń
  14. moj ulubiony kolor to też niebieski :)))
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne te twoje pytania i odpowiedzi duzo sie mozna dowiedziec

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo się o tobie dowiedziałam! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No i od razu można się lepiej poznać :)
    http://my-cosmetic-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pytałaś o wspólną obserwację - ja już czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki kochana za obs oczywiście zrewanżowałam się.
    Też mam 170 cm Fajny tag :D
    http://nicole-500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wzrost i waga-modelki:) Bardzo fajna sprawa z tą ankietą;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super tag :)
    O siatkówka super sport :D
    No ia jejciu musisz mieć idealne wymiary :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przygotowanie się rano zajmuje mi ponad godzinę a i tak zawsze jestem spóźniona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł :)) Ja też nigdy nie miałam jednej ulubionej piosenki, zawsze miałam tak kilka na pierwszym miejscu :))

    everydaytosiablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny tag, fajne odpowiedzi! Też bym chciała mieć 170 wzrostu :(. Z natury jestem bardzo niska i nawet marne 5 cm to dla mnie coś wielkiego.

    Czy moglibyście poklikać w linki w tym poście? W ramach podziękowania zaobserwuję Twojego bloga i skomentuję kilka postów. Z góry dziękuję :) http://emiemaila.blogspot.com/2015/03/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !