Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 marca 2015

hybrid nails

Cześć :) Jak widzicie staram posty pisać regularnie , jak najczęściej mogę :) Dzisiaj chciałabym pokazać jak wyglądają moje paznokcie hybrydowe i moich bliskich ;) Ogólnie zawsze lubiłam malować paznokcie ,ale to było bez sensu ,gdyż wystarczył kontakt z wodą i lakiery od razu odpryskiwały :/ Zawsze miałam z tym problem , paznokci nie miałam pomalowanych dłużej niż 2 dni ...
Jakieś 2 tygodnie temu kupiłam sobie zestaw z allegro za 150 zł : 2 lakiery firmy NYC , base&top , bloczek , 2 pilniczki , cleaner , aceton i lampe uv 9w .Lampa okazała się niewypałem ,bo miała za małą moc , wiec sprzedałam i kupiłam lampo-suszarkę 36W za 100 zł . Lakiery jako tako się trzymają (na pewno dłużej niż zwykłe lakiery )i dość ładnie wyglądają . Firma oferuje dużą game kolorów . Aceton tej firmy świetnie ściąga hybrydę z paznokcia . 


A czy wy robicie paznokcie hybrydowe ?
Jakie tanie i dobre lakiery polecacie ?
Co możecie mi jeszcze powiedzieć na temat hybryd ?

92 komentarze:

  1. Piękne pazurki :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne paznokcie! Zazdroszczę ! *.*

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/03/deer_3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + pytałaś o wspolną obserwację, ja już obserwuję! Czekam na Ciebie :)

      Usuń
    2. dziękuję , oczywiście już

      Usuń
  3. Piękne paznokcie i kolor też :)
    I zgadzam się na wspólną obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne pazurki ;) ja już obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam hybrydę i nie zamierzam póki co z niej zrezygnować ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaobserwoałam. Czekam na rewanż.
    Świetny post.
    http://noowosadka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaobserwoałam. Czekam na rewanż.
    Świetny post.
    http://noowosadka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym kiedyś zrobić sobie takie pazurki :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pazurki :-) Obserwuje, buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paznokcie, obserwuje ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pytałaś o wspólną obserwację :) pewnie, zacznij i daj znać u mnie :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już obserwuję, pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny efekt. Niestety nie mogę sobie pozwolić na takie paznokcie, a raczej mój zawód.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie.
    Pozdrawiam

    cooolhunter.blogspot.com

    ps ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mialam hybrydy i byly fajne teraz na wakacje chce zrobic sobie żele :)
    Piękne pazurki ! :D
    Obserwujemy ?

    Pozdrawiam :*
    Poklikasz w linki z choies ?
    My-soul-my-thoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zestaw z allegro do robienia hybryd ale hybrydy, które były do niego dołączone są po prostu do kitu ;/ więc niestety nic nie polecę bo sama szukam czegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Robię u znajomych :) sama sobie nie robi e :)
    Obserwuje Ciebie zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam hybrydy, ale u Ciebie świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam hybryd i zawsze byłam anty...ale paznokcie bardzo ładnie się prezentują. Zostaję i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam hybryd i zawsze byłam anty...ale paznokcie bardzo ładnie się prezentują. Zostaję i zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają ślicznie! :)
    Pytałaś o wspólną obserwację - ja zaobserwowałam i czekam na rewanż :) pozdrawiam
    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne pazurki :) ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd na swój pazurkach, zwykle używam lakierów essie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja szczerze nigdy nie próbowałam hybrydy, ale myślę że już niedługo się to zmieni :) Śliczny kolor na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne paznokcie ;)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana śliczny blog :)
    Zaobserwowałam, mam nadzieję, że i Ty zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy w życiu nie miałam sztucznych paznokci :P Z moich naturalnych jestem bardzo zadowolona :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej, ja z chęcią będę tu zaglądać! :)
    U mnie nowy post o pielęgnacji cery wymagającej
    www.camesss.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne pazurki :)) Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij u mnie i daj znać w komentarzu, a ja się zrewanżuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. W tym temacie jesteśmy baaardzo do tyłu :P Paznokcie ze względu na pracę musimy mieć króciutkie i schludne :)
    Obserwacja chętnie ale w pakiecie ze wzajemnym komentowaniem, bo przecież nie tylko o obs tutaj chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie stosuje hybrydy, bo zbyt szybko rosną mi paznokcie, miałabym co 4 dni odrost :) używam za to lakierów z firmy Bell (w Hebe można kupić), za około 9 zł, są genialne. Spokojnie trzymają bez odprysków 5 dni, zazwyczaj wystarczy 1 warstwa aby pokryły całkowicie kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję bardzo za pomoc :) Na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  29. Ja mam lampę UV i jestem bardzo zadowolona. Bardzo lubię hybrydy, mają piękny blask.
    Dziękuję za odwiedziny mojej strony. Pytałaś o wzajemną obserwację ;) Pewnie że tak ;))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  30. jakie krwiste:D Ty zacznij ob ja dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Umieść u nas reklamę swojego bloga!!! Zapraszam do naszego spisu blogów ---> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne paznokcie! Oczywiście dodaję do obserwowanych, zapraszam do mnie znów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne paznokcie, pytałaś o wspólna obserwację, zacznij a ja wrócę i zrobię to samo :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziekuje za odwiezenie mojego bloga i mily komentarz. Oczywiscie obserwuje i mam nadzieje, ze dolaczysz do grona moich obserwatorow :)
    Milego dnia!
    Pazurki sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  35. Czerrrrwony pazurrrki uwielbiam najbardziej, sama często na ten kolor maluję, ale rzeczwiście masz rację, dwa dni i już odpryskuje grrrr mega irytujące to jest :/
    Hybrydy koleżanka jakiś czas temu mi zrobiła, ale myślałam, że się wścieknę, gdy je zmywałam hehe :P
    Zaproponowałaś obserwację, zacznij, a ja na pewno się odwdzięczę :)
    miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak tylko zapuszczę pazurki, to zdecyduję się na hybrydę :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne pazurki, a uwielbiam czerwień na nich;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie się prezentują Twoje pazurki :) Pytałaś się czy zaobserwuję :) jasne :)
    Zapraszam do siebie :) http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Niestety nie potrafię robić paznokci hybrydowych ale z miłą chęcią poddaje się profesjonalnej obsłudze :)
    Obserwuję! :)
    http://my-cosmetic-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nigdy takich nie robiłam. Wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne te hybrydy, już od jakiegoś czasu się czaję ale mam strasznie słabe pazurki i na razie maziam je odżywką i na to lakier :/
    Obserwuję i liczę na rewanż -> -> slimuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja sama hybryd nie robię ale polecam gel kolor! Cudowna metoda, która nie niszczy płytki paznokciowej, a utrzymuję się na paznokciach tak jak hybryda :)
    Pytałaś o obserwację. Ja już zaobserwowałam- czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne :) ja jedynie raz miałam hybrydę, na swój ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  44. chyba czas taki sprzecik sobie kupic :)

    obserwujemy ?

    - Buziaczki, Evelyn ;* revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie maluję paznokci, bo zwyczajnie nie umiem tego ładnie zrobić, ech.
    Masz bardzo ładne tło bloga.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  46. ładne paznokcie :D
    http://freewildpeople.blogspot.com/ wspolna obserwacja? ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Great post.
    Follow to follow?
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nie próbowałam nigdy robić nic tak bardzo specjalnego z paznokciami - ale fajny efekt! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja chodzę regularnie robić paznokcie żelowe

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne pazurki. Dziękuję za komentarz. Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  51. wszystko fajnie, ale z tego co wiem, niszczą trochę paznokcie :p mimo wszystko w tym tygodniu wybieram się na pierwsze swoje hybrydy i zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  52. świetnie wyglądają ;)
    w odpowiedzi na Twoje zapytanie na moim blogu, obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. niestety nigdy nie miałam okazji zrobić sobie paznokci hybrydowych:( Ale na zdjęciu są boskie WOW :) szczególnie podobają mi się z pierwszego zdjęcia :)
    Obserwuje :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczne pazurki! obserwuje i licze na rewanz :)
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja mam piękne, naturalne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ładnie :-) ja jeszcze nie próbowałam hybrydy :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja uwielbiam hybrydy, bardzo często chodzę do kosmetyczki by właśnie takie paznokcie mi zrobiła, po pierwsze pięknie wyglądają, po drugie długo się utrzymują i nie są drogie :)
    Zapraszam na mojego nowo otwartego bloga o modzie i kosmetykach:

    angelinacosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Nigdy nie robiłam hybrydy, ale Twoje paznokcie wyglądają świetnie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Obserwuje ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. pazurki świetne, czekam na więcej:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne paznokcie! Ja nie umiem niestety sobie tak pomalować sama paznokci :/
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne paznokcie :)
    Pytałaś o obs. Ja już obs. i liczę na uczciwy rewanż.
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Super paznokcie - uwielbiam czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczne pazurki, ja zawsze mam czerwień na paznokciach:) Pytałas o obs, z mojej strony zrobione, będę wpadać i zapraszam częściej do siebie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  65. przepiękne! sama chciałam hybrydy, ale niestety mam raczej za słabe paznokcie.
    pytałaś o obserwację, ja już, licze na uczciwy rewanż.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Podobają mi się hybrydowe paznokcie, jednak sama takich nigdy nie miałam ;)

    www.hello-wonderful.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. miałam kilka razy hybrydki ;)
    podoba mi się taka żywa czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Nigdy nie miałam hybrydy ale podoba mi się efekt i trwałość :) Samą czerwień na paznokciach uwielbiam i uważam za ponadczasową tak jak czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja także mam taki zestawik i bardzo lubię go używać chociaż jest to czasochłonna robota jednak bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo lubię czerwień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Miałam raz, fajna sprawa :) Pazurki ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  72. Super blog ! Ja tez dopiero zaczynam , zapraszam do siebie carolinyeetestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !