Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 24 marca 2015

best apps for android

Cześć :) Dzisiaj chciałam wam pokazać jakie są moim zdaniem najlepsze aplikacje na androida :) Testowałam dużo gier jak i aplikacji ,ale tylko kilka przypadło mi do gustu :))
Myśle ,że to będzie dość ciekawy post :)
Niektóre screeny są moje a inne ze sklepu play :))
Także zaczynami ;)

                       MOJE APLIKACJE NA ANDROIDA :


                                                          1.BramkaSms

Jak dla mnie jest to najlepsza aplikacja na wysyłanie darmowych esemesów do wszystkich sieci :)
Esemsy dochodzą w ciągu kilku sekund w dodaku są darmowe :) Czasami są przeciążenia i nie da się wysłać sms ,ale już nie pamiętam kiedy ostatni raz zdażyło mi się to :))
(Aplikacja jest darmowa )






                                  2.Don't Touch the Spikes.

Aplikacja od studia Ketchapp . Ogólnie gra jest świetna :) Umila czas gdy się nudzimy :) Możemy odblokować nowe ptaszki , mieć swój las , również jest mini gra w kopalni ii co najlepsze w gre możemy grac we dwójkę na jednym telefonie.
(aplikacja jest darmowa )

3. Państwa i Miasta 

Moim zdaniem jest to jedna z lepszych gier , która kształtuje szybkie myślenie i możemy się wiele nauczyć :) Do gry potrzebny jest internet gdyż gramy z innymi osobami :) Możemy wybrać głowne kategorie jak i losowe :) Grać można we dwójkę , trojkę ,lub czwórkę:)) 
(aplikacja darmowa ,ale do grania potrzebny internet )


4.Instagram

Na pewno wszystkim jest nam bardzo znany :) Jest jedną z moim ulubionych aplikacji :) Mogę dzielić się na nim swoimi zdjęciami z każdej chwili :) Jednym zdaniem jest po prostu świetny :)
Dajcie w komentarzach swoje IG to wam polajkuje :))



5.Snapchat 

Jest to bardzo pomysłowa aplikacja , gdzie możemy wysyłać swoje zdjęcia (1-10 sek.)
lub na 24 h jeśli wstawimy na my story :) 
Niestety nie wysyłajcie żadnych zdjęć , które mogą wam zaszkodzić gdyż nawet w ciągu 2 sek. można zrobic screena :/
Snapy też możecie podać to dodam was ! :)

5.Aviary

Moim ulubionym programem do dodawania filtrów na zdjęciach , rozjaśniania zamazywania i wgl jest Aviary :) Jest łatwy w obsłudze i ma wiele przydatnych opcji :) Bardzo polecam !! :)



34 komentarze:

  1. Haha niestety nie posiadam androida ale snpachat i instagram to najlepsze aplikacje :D

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować Aviary, od dawna szukam takiego programu :))


    everydaytosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o żadnej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Instagram i Snapchat najlepsze :D
    http://wikiwojnar4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam większości tych aplikacji, ale chętnie w najbliższym czasie pobiorę coś z nich, dzięki za polecenie! :)

    Czy moglibyście poklikać w linki w tym poście? W ramach podziękowania zaobserwuję Twojego bloga i skomentuję kilka postów. Z góry dziękuję :) http://emiemaila.blogspot.com/2015/03/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny blog, zapraszam do siebie ;)
    http://weareonlyourselves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. przydatny post :)
    zapraszam: szaraaarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbuję Aviary, bo właśnie takiej aplikacji szukałam! Co do Snapchata - nie mam go :( Źle działał to Od instalowałem :( Spróbuję znowu może się uda :) A insta bardzo lubię i jakbyś chciała to: marysia1312

    mary-marrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. Bardzo przydatny post :) Na pewno pobiorę bramkę sms, bo szukam takiego programu, a ten wydaje się dobry :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Instagrama rzecz jasna mam, za to nie rozumiem fenomenu snapchata, marnowanie czasu jak dla mnie.
    A czy ta bramka SMS ma jakiś limit? Jest jakiś haczyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee narazie nie miałam żadnego limitu
      czasami jak jest przeciążenie to trzeba uważać zeby nie wysłać sms według taryfy
      a tak wszystko ok :)

      Usuń
  11. Nigdy nie pomyślałam o aplikacji bramki sms. :) a państwa i miasta chyba ściągnę, bo uwielbiam tą grę. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super ;)
    ja już obserwuję teraz czekam na ciebie kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zaobserwowałam :) http://zuzol-zuuzol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. http://colorfuldream0103.blogspot.com/ zapraszam na mojegobloga odwdziecze sie kkażdym komentarzem oraz obs.

    bardzo fajny post oraz w pewnym sensie recenzja dziękuję ci za niego bardzo <3


    OdpowiedzUsuń
  15. Aviary dobre, ale jak dla mnie Photo Grid najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ig : demonekk snapchat : YinYang00
    Obserwuje :) http://demonekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ig : demonekk snapchat : YinYang00
    Obserwuje :) http://demonekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja najbardziej na androidzie lubię aplikacje do obróbki zdjęć. :)

    http://miacocolino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne apki ! Ja uwielbiam instagrama oraz don't touch the spikes ♥
    Zapraszam do mnie : http://martynaa-bllog.blogspot.com/2015/03/sick-and-spring.html :)

    OdpowiedzUsuń
  20. BARDZO przydatny post!
    http://meeaningoflife.blogspot.com/2015/03/new-jewelry.html NEW NEW NEW! ZAPRASZAM <3
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Woo! Już dawno nie spotkałam takiego typu posta, a takie wręcz uwielbiam! Wielki plus :) Oczywiście, że obserwujemy :) Ja już! Właśnie ściągnęłam bramkę sms, na pewno mi się przyda, bo nigdy nie mam kasy na koncie :P

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuje i licze na rewanz

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie najczęściej odwiedzany instagram ;)
    snapa mam ale jakoś nie przepadam za tą aplikacją;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie param miłością do apek:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Na gry niestety nie mam czasu, ale w Państwa i Miasta lubiłam kiedyś pograć..:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post! Miałam kiedyś Aviary, ale zabrakło mi miejsca w pamięci telefonu i musiałam usunąć ;c
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne apki ;) też mam ich dużo na telefonie

    OdpowiedzUsuń
  28. snap najlepszy ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Snapchat instagram i państwa miasta używam również ! :P super aplikacje zainteresowałaś mnie Aviary. Chętnie przetestuję i mam pytanko co do bramki. Myślisz, że będąc za granicą mogę wysyłać darmowe smsy do Polski? :P

    OdpowiedzUsuń
  30. też robiłam podobny post:) instragram to moje love <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !