Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 marca 2015

beginning

Witajcie :) Od dłuższego czasu myslałam o prowadzeniu bloga , gdyż zawsze interesowałam się takimi sprawami :) Bardzo lubie modnie i wygodnie się ubierać . Po za tym próbuję prowadzić zdrowy i sportowy tryb życia ;) Posty będą różnorodne zależy jaki temat mi podpasuje :) Oczywiście mam szkołe , wiec nie zawsze znajde cas na dodanie postu :)  Jeśli macie jakieś pytania lub chcielibyście notke na jakiś temat to proszę o wysyłanie wiadomości na e-mail : paperlife@poczta.onet.pl

21 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia! :) trzymam kciuki!
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że szybko dodasz jakiś post :) Oczywiście obserwuję :*
    average-ee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :* Również obserwuje ;)

      Usuń
  3. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! Trzymam kciuki :)
    ☕ Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życze ci szybkiego rozwoju w blogowaniu! :)
    czekam oczywiscie az blog sie rozkreci.
    Moglabys poklikac we wszystkie linki w moim poscie? :)
    Zapraszam cie tymczasem do mojego swiata fotografii ;3
    Pozdrawiam!

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście ;) a takie pytanie po co klika się w te linki ?

      Usuń
    2. Jak ma się dużo obserwatorów i dużo wyświetleń, można nawiązać współpracę z jakąś firmą. Oni dają nam za darmo ciuchy, a my musimy. np robić kolaże z ich ubraniami, podawać linki, i żeby klikać w te linki ( jak się w chodzi w linki, to te firmy nad tym zarabiają. ;) )

      Usuń
  6. Powodzenia. ;)

    Obserwuję :3
    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że założyłaś bloga :)
    Życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia!
    http://i-can-make-you-believe.blogspot.com
    mogłabyś poklikać w linki z ostatniego posta?

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia Kochana, miłe początki, buzka
    Moze obs? zacznij i daj znac
    Klikniesz u mnie w linki?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/03/sheinside-cooperation.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do pracy :)
Obs za obs czemu nie :) Zacznij daj znać w komentarzu i zrobie to samo ! :)
Pozdrawiam !