Łączna liczba wyświetleń

środa, 17 stycznia 2018

wtorek, 9 stycznia 2018

Rosegal


Bardzo spodobał mi się taki strój basenowy :) Co o nim myślicie ? Według mnie wygląda bardzo fajnie i chętnie go przetestuje ;)


Odkurzacz parowy , czy któraś z was ma to cacko ? Chętnie dowiedziałabym się jak wam służy ,bo mam ochotę go zakupić wydaję się dużo lepszym rozwiązaniem niż klasyczne żelazko .

Paletka cieni . 

czwartek, 7 grudnia 2017

Piękne brwi - kosmetyki od INVEO

Paczuszka od INVEO zawierała ultra delikatna henne do brwi w kremie oraz wypełniacz do brwi w kremie .


Opakowania kosmetyków są bardzo do siebie podobne . 
Dzięki marce INVEO pierwszy raz w życiu , sama w domu wykonałam sobie henne . 
Efekt pokazy przed i po będzie na sam koniec postu !








Wypełniacz jest w opakowaniu dobrym do zabierania ze sobą w podróże. Bardzo trwały i zakrywa wszystkie ''dziury'' w brwiach . Jednym pociągnięciem nie widać na naszych brwiach żadnych prześwitów . Wygodny aplikator ,który przy okazji pozwoli nam przeczesać nasze brwi . Wypełniacz użyłam na koniec mojej kuracji 😁 Aplikacja tego produktu jest naprawdę bardzo łatwa i każda z was sobie z nią poradzi









Kolejny produkt jest to henna do brwi . Z boku obu produktów jest nawet rysunek jak najlepiej rysować brew żeby miała idealny kształt i żeby nie przedobrzyć z preparatem . Henna jest również bardzo prosta w użytku wystarczy pędzelkiem z gąbeczki nanieść niewielką ilość na brew i pozostawić na kilka minutek . Dokładnie wszystko jest opisane na opakowaniu ile minut do jakiego efektu . Ja mam dość ciemno brązowe brwi i tylko delikatne prześwity , wiec trzymałam 3 minutki i wacikiem nasączonym ciepłą wodą zmyłam . Efekt niesamowity . Nigdy nie rysowałam sobie brwi ,ani nic z tych rzeczy wiec nie umiem ''profesionalnie'' narysować sobie brwi jak niektórzy . :)





                                                   
Zdjęcia przed aplikacją henny , regulacją i przed wypełnieniem . Specjalnie od kilku dni nie wyrywałam brwi żeby pokazać jaki efekt dała henna wraz z wypełniaczem ponieważ tylko jak rosną mi brwi to widać te prześwity ,których bardzo nie lubie .




Skóra w okół brwi jest trochę zaczerwieniona ,bo jak wyjeżdżałam pędzelkiem to chciałam zetrzeć i trochę tarłam tą skórę :)

Markę INVEO polecam z całego serca , świetna i szybka aplikacja , nie ma nawet potrzeby iść do kosmetyczki . Jestem bardzo zadowolona i dziękuję ,że mogłam przetestować ten produkt :)







poniedziałek, 4 grudnia 2017

Tess

Witajcie . Ostatnio dostałam paczuszkę , a w niej kosmetyki od tess ,a mianowicie : 2 sztuki delikatnej pianki do mycia twarzy i demakijażu oraz żel do higieny intymnej .

Na zdjęciu znajduję się pianka do mycia twarzy oraz żel do higieny intymnej . 

Zacznę od delikatnej pianki do mycia twarzy i demakijażu . Piankę nanosimy na zwilżoną skórę twarzy i ruchami kulistymi umyć twarz . Mi osobiście pianka jak najbardziej pasuję , nie byłam do niej na początku przekonana ,ale jest o wiele lepsza od różnych płynów do demakijażu do których potrzebujemy jeszcze wacików . W ciągu dnia również przemywałam twarz ,bo chciałam zobaczyć czy nie podrażni mi skóry ,ale nawet nie miałam jej czerwonej :) Pianka jak najbardziej nadaję się do każdego typu cery . Jej zapach jest delikatny , subtelny ocenić go mogę na 9/10 . Została również przebadana dermatologicznie z udziałem lekarza okulisty . 




A tak wygląda dozownik ,który w magiczny sposób tworzy nam piankę zamiast płynu 😆😆😆




Na pewno każda z dziewczyn używa żelu do higieny intymnej . Ten żel ma bardzo delikatny zapach i fajną konsystencję . Usuwa nam zanieczyszczenia w miejscach intymnych (oraz może posłużyć jak żel do całego ciała ) jak i działa antybakteryjnie , utrzymuje fizjologiczne ph oraz regeneruje i osłania śluzówkę . Jest bardzo delikatny , o subtelnym zapachu tymianku . Żel poprzez pompkę wyciskamy na rękę , myjemy miejsca intymne , a na koniec spłukujemy ciepłą wodą .



Dziękuję ,że mogłam przetestować te świetne kosmetyki . Jestem z nich bardzo zadowolona i mogę ocenić je 

9,5/10 ! :)

Zapraszam na inne recenzję . 


piątek, 24 listopada 2017

Gadżety

Witajcie ! Dzisiaj chciałabym zaprezentować wam kilka gadżetów od sklepu rosegal . Na pewno też wiele ciekawych gadżetów zamawiałyście na podobnych stronach , można znaleźć tam od groma ozdobnych rzeczy do domu czy jakich kolwiek drobiazgów .





Skarbonka sztabka złota , bardzo fajna na prezent oraz jako ozdoba do domu :) 



Bardzo fajny , duży , z pięknym motywem zegar ścienny . Pasuje mi do pokoju :)




Organizer na kosmetyki . Choć nie wygląda na zbyt duży to jest naprawdę bardzo pojemny , zmieściłam tam wszystkie kosmetyki ,które używam na co dzień , dzięki czemu nie muszę szukać ich po szufladach :)





Breloczek do kluczy karabin maszynowy - przecież nie mogło zabraknąć prezentu dla mojego chłopaka :D



Niestety naklejka na ściane dotarła do mnie w takim stanie co uniemożliwiło mi przyklejenie jej na ścianę :(



Czarna bomberka